Main Article Content
May 9, 2017
Abstract
¿Es posible que un educador pueda trabajar para una educación integral sin haber vivenciado la integración en su propia formación? Me pregunto cada vez que han llegado a mis oídos los bellos discursos que llenan el espacio acústico de las salas de los Consejos de Profesores, de los Seminarios, coloquios, congresos, encuentros, etc., y también lo he leído durante treinta años de ejercicio profesional en artículos de revistas y boletines, en apuntes, guías y libros; porque de este tema se viene hablando hace mucho y pareciera que aún queda bastante por decir.
Downloads
Policies for open access journals
Authors who publish here accept the following terms: Authors will keep their copyright and will guarantee the journal the right to the first publication of their work, which will be subject to the Licence of Creative Commons acknowledgement, which allows for the use of this material only if the authorship is credited and the original source is acknowledged (the journal’s URL), and if it is not used with commercial ends and with any derivations of the original work.
Authors may adopt other non-exclusive license agreements of distribution of the published version (e.g. to save it onto a digital institutional archive or publish it in a monographic volume) only if the initial publication of this journal is indicated.
It is permitted and recommended for authors to divulge their work on the Internet (e.g. institutional digital archives or webpage) before and during the submission process, which may lead to interesting exchanges and increase the citations of the publication. (See Open Access Effect).