Portal de Revistas Científicas UMCE
  • Current
  • Archives
  • Ethical commitment of the journal
  • Buscar
  • About
    • Submissions
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Ethical commitment of the journal
  • Buscar
  • About
    • Submissions
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  1. Home
  2. No. 48 (2021)

No. 48 (2021)

Published: 2021-07-30

Presentación

Presentación

Jaime Galgani

Artículos

THE TREATMENT TO THE LOCAL GEOGRAPHY IN THE GEOGRAPHIC TEACHING: A DIDACTIC CONCEPTION FOR THE ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY

Yudmila Labrada García, Adaris Parada Ulloa

Tierra de nadie: Escenas del desastre en la dramaturgia sobre Valparaíso

Verónica Sentis, Alexis Candia Cáceres

Julio Cortázar: el despertar de una conciencia histórica

Santiago Santiago Juan-Navarro

Prácticas de lectura y escritura: La importancia de re-pensar al sujeto complejo para la justicia educativa

Ricardo Antonio Sánchez Lara

Eduarda Mansilla: The impressionistic flâneuse and her arrival in New York

Luis Alberto Farias Duque

Autonomy in disability from the perspective of the ethics of care

Diego Carmona Gallego

Research forms in chilean artistic creation and education: case UMCE

David Benavente Millán

For a Socio-Interactional Ethnographic Incursion: Cultural Understanding and Adequacy

Alban Aminou Zossou

A PRINCIPLE-BASED APPROACH IN ELT FOR TERTIARY EDUCATION: A CASE STUDY OF AN INNOVATIVE PILOT ENGLISH COURSE PROJECT

Patricio Ernesto Canales Volpone, Ángela Tironi, Mónica Pozo, Catalina Sandoval, Macarena Palominos

Reseñas

Donald Trump, Barack Obama y George Bush. Ideología y estrategia política

José Antonio Abreu Colombri
  • Register
  • Login


Make a Submission

Make a Submission

ISSN

ISSN 0719-1014

logoumce

indices

 ERIH PLUS | 3Ciencias

 

 

 Logo Latindex

 

REDIB – Redial & Ceisal

 

 

 

 

 

 

Language

  • Español (España)
  • English
  • Português (Brasil)

Information

  • For Authors

usos

Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.

Licencia de Creative Commons

 

Elaborado por Tricahue Scholar